Zrcadlo našeho zdraví. Zdravý životní styl je nevyhnutelný!

Zrcadlo našeho zdraví. Zdravý životní styl je nevyhnutelný!


Věřím, že jednoho dne nám naše tělo nastaví zrcadlo života!

Každý z nás se dříve či později začne zajímat o zdravý životní styl. 

Přijde na to, že pokud nevyvážíme psychické a fyzické zdraví, nemůžeme žít v rovnováze. 

Že jedno bez druhého nám samo o sobě zdraví nezaručí.

Otázkou zdravé výživy a zdravého životního stylu se zabývám již několik let. Vystudovala jsem výživové poradenství a vím, že oblast zdravého stravování je plná omylů a dezinformací.

Pokud jste citliví na energie jako já a něco sníte, okamžitě poznáte, co která potravina způsobuje ve vašem těle. Kdo tak vnímavý není, je mu těžko a necítí se po jídle dobře.

Víte, že to, co jíte, mění vaši náladu?

Skoro dva roky jsem studovala účinky zdravých potravin a výživových doplňků na mé tělo a mou psychickou pohodu. Zjistila jsem, že pokud jím velmi nezdravě, mám sklony k depresím a neustále se cítím disharmonicky!

Teď se jistě ptáte, co tedy mám jíst?

Jako poradce pro výživu bych vás teď měla nakrmit poučkami o tom, co je zdravé a co není 🙂 Jenže tohle ode mě nečekejte. Při mém testování potravin jsem došla k poznání, že každá potravina má svou vibraci. Je to stejné, jako kdybyste polykali noty. Buď s vámi tyto notičky ladí, anebo způsobují uvnitř vašeho těla disharmonii. 

Vše, co sníte vás buď naladí, anebo naopak rozladí. 

Našla jsem a navnímala potraviny, které mají extrémně vysokou a přitom neuvěřitelně jemnou vibraci. Jako byste polykali obláčky ze samotného nebe. Pokud vám vysokovibrační jídelníček poskládá ten, kdo dokáže vnímat vibrace potravin, naladíte se zcela určitě. Vaše tělo je jako velký notový zápis a dá se velmi rychle uvést do harmonie, pokud se sladí i vibrace přijímaných “Raw supefoods”. Tak například Moringa je jedna z nejdůležitějších not, která chybí pomalu v každém těle. Záběr jejích vibrací je tak neuvěřitelně široký, že dokáže opravit kde co! Moringa totiž obsahuje 96 vitamínů a 46 antioxidantů, což je až neuvěřitelné! Proto pokud byste se rozhodli pro vlastní výběr bez poradce, pak s touto superpotravinou nemůžete sáhnout vedle. Je vhodná dokonce i v těhotenství! Obsahuje všechny vitamíny skupiny B, které se pohromadě v běžné stravě prakticky nevyskytují.

Příklad denního menu, díky kterému se budete cítit plni životní síly a energie!

Snídaně: Ovocný salát s oříšky a chia semínky. 1 plátek bezlepkového chleba, hojně namazaný tvarohovou pomazánkou a Matcha Latte! Jako doplněk stravy doporučuji houbové quarteto, které vás hned po ránu naladí a také spirulínu a chlorelu. Obě tyto potraviny jsou podobně jako Moringa univerzální a navíc vám pomohou tělo zbavit škodlivých látek. (Nastartují tzv. detoxikaci)

Svačina: Velký zelený fresh s 2 lžičkami Moringy olejodárné. Doporučuji avokádo, banány a bobulovité ovoce! 

Oběd: Doporučuji např. rychlou rybu s velkým salátem. Rychlá není jen tak ledajaká, ale opravdu rychlá. Vybírejte ryby, které jsou rychlé a plné energie, jako třeba pstruha, štiku apod. V případě, že držíte dietu, bych opět doporučovala využít příležitost a do salátu přidala ořechy a semínka. Zasytí vás a nebudete potřebovat přílohu. Pokud jíte zdravě a postava vás netrápí, můžete si dát k rybě domácí opečený brambor ve slupce a pořádnou porci zeleniny. 

Odpolední svačinka: Zde se nabízí několik variant, ale já bych si dala bílý jogurt s vlašskými ořechy, skořicí a lžící medu. Miluju chuť skořice! Ta je navíc jeden z nejsilnějších spalovačů tuků 🙂 Pokud budete mít ještě hlad, dejte si jablko, hrušku anebo třeba mango!

Večeře: Držíte-li štíhlou linii, pak doporučuji například domácí vejce natvrdo se zeleninovým salátem a hoblinkami kvalitního sýra. (Já jsem večer líná si něco připravovat a proto si dávám jen fresh a když mám chuť na sladké, tak si dám pomeranč a pár ořechů k tomu kousek sýra 🙂

Takové menu vás nabije energií a zbaví depresí. Chce to jen trochu cviku v přípravě jídel. Fázi vaření si maximálně zjednodušte. Ať nejste unaveni, jen když na vaření pomyslíte. Ráda vám občas předám pár svých tipů na rychlé a jednoduché pokrmy. A pár tipů, jak si čas v kuchyni skutečně užít! Pokud si netroufáte vybrat ty správné potraviny pro vás a bojíte se, že byste si rozladili vibrace, pak mi můžete napsat do poradny na webu www.zivotnistyl.online, kde se vám budu ráda věnovat. Správně zvolené přírodní doplňky stravy mohou pomoci vyřešit i dlouhodobé a zdánlivě neřešitelné problémy, jak s fyzickým tělem, tak i v energetickém těle. 

Pár tipů, které vám zjednoduší

Dobře volte potraviny, které jíte. Vybírejte s rozvahou! Rozhodně zařaďte do jídelníčku odpovídající množství zdraví prospěšných látek, jako jsou bílkoviny, aminokyseliny, vitamíny, antioxidanty, voda a bylinky. 

Rozhodně se najezte dosyta, ale správně kombinujte dobroty na talíři, abyste neměli pocit nedostatku.

A jak je to, když potřebuji

Nepsaným jednoduchým pravidlem je pravidlo čtvrtiny talíře! 

Polovinu porce tvoří bílkoviny!

Čtvrtinu příloha- nejlépe celozrnná!

Čtvrtinu zelenina- nejlépe čerstvá!